ایده جدید آب معدنی

ایده جدید آب معدنی

 

در هر بازاری برای افزایش و رشد سهم بازار نیاز به تحقیق و تحلیل بازار است که به 4 سوال خود جواب بدهیم:

  1. چه محصولی را با چه مزیتی تولید کنم؟ و یا چه خدمات با چه مزیتی در بازار ایجاد کنم؟

  2. مشتری چرا باید از محصولات و خدمات من استفاده کند؟

  3. رقبای من چه کسانی هستند و چه برتری نسبت به من دارند؟

  4. محصولات و یا خدمات مشابه و جایگزین چه چیزهایی هستند؟

همانطور که میدانید بازار محصولات آب معدنی بسیار زیاد شده و به اقیانوسی قرمز تبدیل شده است که تمام رقبا در این اقیانوس قرمز بدون ایجاد مزیت و یافتن اقیانوس آبی در حال رقابت تنگاتنگ هستند، چه بسا بسیاری از تولیدکنندگان در حال تعدیل نیرو و ورشکستگی اند.

 

ایده جدید آب معدنی، در بازار ایران که بسیار خونین است و همه ی تولیدکنندگان در حال تولید یک مدل محصول هستند، میتواند به راحتی سهم بازار تمام تولید کنندگان را از آن خود کند.

در حال حاضر اکثر تولیدکنندگان آب معدنی در دنیا، استراتژی خود را مبتنی بر کیفیت و یا بسته بندی “طرح و رنگ”نهادند برای همین میبینیم که هیچ تولید کننده ای نیست که مزیت ساختاری آب معدنی متفاوتی داشته باشد.

در ایده جدید آب معدنی برای اولین بار نه تنها مزیت ساختار مولکولی ایجاد میشود بلکه کل طرح تبلیغاتی هم گفته میشود که چگونه فروش مبتنی بر برند ایجاد کنیم به جای منابع انسانی و بازاریابی فیزیکی.

 

شما تولید کننده ی عزیز میتوانید توضیح اولیه طرح را دانلود و مطالعه کنید و در صورت همکاری با مجمموعه ی ما تماس حاصل فرمایید.

جهت دانلود کلیک کنید

علم و ثروت ضمانتی برای رشد شماست

 

چشم انداز علم و ثروت دانایان: ایجاد بستری مطمئن برای تولید گاو بنفش در اقیانوس آبی برای تولید کنندگان و مالکین کسب و کار است.

 

www.elmooservat.ir

دکتر محمد قصابی جهرمی – مدیر عامل موسسه علم و ثروت دانایان
متخصص استراتژی رقابتی
جهت رزرو مشاوره  ۰۹۳۳۴۱۳۴۰۰۹

 

ورود

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

می خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید؟